ქართული ფოსტა შენს სამსახურში!

საიტზე მიმდინარეობს ტექნიკური სამუშაოები, ბოდიშს გიხდით შესაძლო ხარვეზებისთვის

გაგზავნა
qlogo-sakuriero-kopmaniaqlogo-sakuriero-kopmania
  • სერვისები
    • კარიდან კარზე მიტანა
    • საკურიერო მომსახურება
    • Cash On Delivery
  • ფასები
  • სიახლეები
  • ხდკ / FAQ
  • კონტაქტი
შესვლა / რეგისტრაცია
შესვლა რეგისტრაცია

Lost password?

პაროლი გამოგეგზავნებათ თქვენ მიერ მითითებულ ელ. ფოსტის მისამართზე.

რეგისტრაციისას იგულისხმება რომ ეთანხებით ჩვენს privacy policy

qlogo-sakuriero-kopmaniaqlogo-sakuriero-kopmania
გაგზავნა
შესვლა / რეგისტრაცია
ჩემი ანგარიში
შესვლა რეგისტრაცია

Lost password?

პაროლი გამოგეგზავნებათ თქვენ მიერ მითითებულ ელ. ფოსტის მისამართზე.

რეგისტრაციისას იგულისხმება რომ ეთანხებით ჩვენს privacy policy

qlogo-sakuriero-kopmania
  • სერვისები
    • კარიდან კარზე მიტანა
    • საკურიერო მომსახურება
    • Cash On Delivery
  • ფასები
  • სიახლეები
  • ხდკ / FAQ
  • კონტაქტი

ხშირად დასმული კითხვები

როგორ გავაგზავნო გზავნილი?

გზავნილის გასაგზავნად უნდა ისარგებლოთ კურიერის მისამართზე გამოძახებით ან მობრძანდეთ „qpost.ge“ -ს მომსახურების ცენტრში.

რა ინფორმაციაა საჭირო გზავნილის გასაგზავნად?

იმისათვის, რომ გზავნილი გააგზავნოთ საჭიროა:
1- გამგზავნის სახელი და გვარი
2- გამგზავნი ქალაქი და სრული მისამართი საიდანაც უნდა განხორციელდეს გზავნილის აღება.
3- გამგზავნის საკონტაქტო ნომერი.

4- მიმღების სახელი და გვარი
5- მიმღები ქალაქი და სრული მისამართი სადაც უნდა განხორციელდეს გზავნილის მიწოდება
6- მიმღების საკონტაქტო ნომერი ( უკეთესი იქნება დამატებითი საკონტაქტო ნომრის მითითებაც )

რა მდგომარეობაში უნდა იყოს გზავნილი?

გზავნილი უნდა იყოს შეფუთული გამგზავნის მიერ ისე, რომ იცავდეს გზავნილებს დაზიანებისგან , ასევე ინფორმაცია გზავნილის მსხვრევადობის/ შიგთავსის შესახებ, რათა გზავნილზე დაიტანოს შესაბამისი მაფრთხილებელი ნიშანი/სტიკერი.

გვიკავშირდება თუ არა კურიერი მისამართზე მოსვლამდე?

კურიერის მიერ, წინასწარ დაკავშირება ხდება მისამართზე მისვლისას.

რომელ საათებში არის შესაძლებელი კურიერის გამოძახება?

კურიერის გამოძახება შესაძლებელია დილის 09:00 დან 12:00 საათამდე.

ვის შეუძლია გადაზიდვის ღირებულების გადახდა?

მომსახურების ღირებულების გადახდა შესაძლებელია როგორც გამგზავნის, ასევე მიმღების მიერ.

შესაძლებელია თუ არა ვებ გვერდზე გზავნილის ადგილმდებარეობის / სტატუსის შემოწმება?

გზავნილის ადგილმდებარეობის / სტატუსის შემოწმება შესაძლებელია საიტიზე გზავნილის კოდით.

სერვისები

  • საკურიერო მომსახურება
  • კარიდან კარზე მიტანა
  • Cash On Delivery

დახმარება

  • ხდკ / FAQ
  • აკრძალული ნივთების სია
  • კონფიდენციალობა
  • წესები & პირობები

კონტაქტი

+995 xxx xxx xxx

ორშაბათი - შაბათი
09:00 - 18:00
კვირა - დასვენება

სოც. ქსელები

Facebook Instagram Whatsapp Youtube